Balkongen

Idag var jag med grannen på nolia trädgårds mässa. Även om jag är helt kass till när det kommer till att ta hand om blommor var det riktigt kul att gå runt där. 

Köpte nå blommor och denna 

Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra på balkongen om jag ska ha en blomlåda små krukor eller en piedestal så snälla hjälp vad tycker ni ? 



tror även jag ska köpa dessa vaser till balkongen för dessa har jag fastnat för 



Jenny

Tycker det är fint med krukor & kanske en piedestal, men även blomkrukor på balkongräcket! Ju mer blommor desto bättre 😁😍

Svar: Ja ddt är jätte fint med mycket blommor problemet blir att jag blir snål då jag vet att jah oftast inte får dom att överleva 😂
Kickan

2017-04-22 / 19:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback