Minnen

Idag körde jag dottern till innebandyn inga konstigheter med det. Men så körde jag vägen som man kör när man hälsade på mina fina Jenny och Jessica ingen av dom bor kvar där nu. 


Och i mina tankar kom minnen upp från när jag och Jessica "kidnappade" Jenny för att fira att hon fyllde år. 

Jessica sprang in och skulle ta en promenad satte på henne ögonbindel och ledde henne till bilen . Jenny såg inget och vi satt bara tysta Jenny visste inte att jag var med och det var svårt att hålla sig för skratt.

Jessica tog henne till ett sushi ställe och jag mötte upp dom där var av Jenny utbrister ! Är du oxå här. Var så kul att hon verkligen inte fattat att jag var med i bilen.

På kvällen vart det sushi och bio kommer även ihåg att vi såg Dracula på bio. 

Alltså minnen med dessa två har jag många av och hoppas det blir många fler ❤️



Jenny

En av dem bästa kvällarna i mitt liv! Jag älskar dig <3

Svar: Älskar dig vännen ❤️❤️❤️❤️❤️
Kickan

2017-03-02 / 08:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback