Dagarna rullar förbi

Just nu känns det som om jag är i ett ekorrhjul dagrarna går och går men jag har egentligen inte någon koll på vad jag fyller dom med, ikväll har jag iaf gått en lång promenad med Jessica var riktigt skönt att komma ut efter att jag legat sjuk i veckan

Idag släpper även en annan kompis sin egen smink kollektion LH cosmetic ❤️ absolut en smink kollektion jag ska testa och ser fram emot det känns rätt coolt att man kan säga att man känner personer som står bakom märket 😍 .

I slutet av denna månad har jag planerat in en snabb visit i Götet där det kommer bjudas på namngivning 30 års fest en sväng på Liseberg hinna träffa kompisar. Bland annat min saknade underbaring Jenny ska jag få träffa vi ska shoppa och bara må gott under några timmar i stor stan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback