All over the place

Idag har mina känslor varit en bergochdalbana som jag skrev tidigare så är det 1 år sen av de viktigaste personerna i mitt liv lämnade oss alldeles för tidigt.

Köpte ny lampa till vardagsrummet men när jag kom hem märkte jag att jag köpt fel färg då kändes allt meningslöst och tårarna bara rann en sån dag har det varit !


Den avslutades hur bra som helst jag umgicks med min pratkvarn Jess ❤️ vi var på iksu spa och simmade och tog det allmänt lugnt, sen vart det Pokémon jakt men det regnade så väldigt så det kanske råkade bli jakt med hjälp av bil


Kickan

Förstår att det är extra jobbigt vid årsdagar.. Det är helt okej att vara ett vrack ibland <3 du bär på så mycket så låt det komma ut. Tur du har Jessica & andra fina vänner där uppe <3 längtar efter dig!

2016-08-27 / 02:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback