Dagen

Jag och Viktoria hade deadline på examensarbetet idag. Så vi unnade oss hotell frukost och skickade in arbetet. 


Sen efter att jag vilat en stund på dagen så peppade Jenny och Jessica mig att följa de på tenton och träna var så otroligt roligt även om jag kände att jag var rätt slut i kroppen men det kommer kännas imorgon. 

Har kommit alldeles för mycket snö idag men har glada barn iaf. 


Nova tyckte det var jätte kul med snöänglar. 

Kvällen drog jag och Hanna en sväng på avion köpte lite underkläder men höll mig från allt annat. Hitta två sommarklänningar jag vill ha men vet inte tog kort men vart rätt så dåliga bilder 




Jenny

Vad lyxigt med hotellfrukost! <3
Så himla kul att du var med idag kickan, nu taggar vi lördag!!

Svar: Ja jag längtar till intervallerna !!!
Kickan

2016-04-25 / 21:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback