En underbar helg !

Så otroligt mycket kärlek som denna helg har innehållit har jag inte velat att den ska ta slut! 

I fredags som sagt var jag ut så lördagen vart otroligt lugn med film mys med två av mina fina tjejor. 

Söndagen var det full rulle först simskole avslutning för att sedan göra iordning Nova inför hennes dans uppvisning. 
Jag var stolt till tårar när jag såg henne dansa på scen. Att få se den otroliga glädjen i Novas ansikte är obeskrivlig. 

Sen på kvällen bar det hem till Jenny för att bara mysa och må bra ❤️ 

Jag , Elias och syrran på Olles i fredags 



Min älskling på scen ❤️😘



Finaste Jenny ❤️

Jenny , Linnea och Viktoria ❤️

Hanna och Erica ❤️

Underbara Jess ❤️

Haannnii

Underbaraste Kickan ;*

2015-11-30 / 23:07:13
URL: http://obeerghanna.blogg.se
Jenny Hellström

sååååå underbart :* fler sådana här kvällar skall hinnas med innan jul!

2015-12-01 / 00:14:58
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
J

En riktigt mys kväll! Med dom bästa 💕

Svar: Verkligen 💕
Kickan

2015-12-01 / 20:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback