Jag är så taggad !!!!

Det är helt sjukt jag är så taggad på att komma igång med träningen, detta medför att jag måste komma igång med löpträningen och det känns inte bara som ett måste utan jag LÄNGTAR till att komma igång med löpningen.
 
För jag ska vara med i Blodomloppet och Tjejmilen. Color me Rad som jag ville springa förra året kommer dessutom till umeå så från att inte vara intresserad alls har jag 3 lopp detta år som jag sak vara med på. 
 
Blodomloppet har jag varit med och gått tidigare men iår är målet at jogga 5 km , 
Tjejmilen längtar jag oxå till kommer bli en otroligt mysig rolig tjejhelg i Stockholm första helgen i september.
Color me Rad detta lopp tror jag kommer bli sinnessjukt kulgrej att få kasta färgbomber på varandra och färgkanoner som sprutar ut så man ser ut som ett färg hav när man kommer i mål. 
 
Men först bli helt frisk så att jag kan skaffa nytt gym kort och komma back on track då jag hatar att inte kunna träna och då jag inte känner mig som mig själv utan träningen. 
Men iår kommer det ligga lite extra fokus på att komma igång med löpning och komma över tröskeln där jag faktiskt tycker att det är kul med löpning. 
 
Så gym kort och löparskor är det som behövs sen då jäklans ska jag se till att dessa lopp kommer bli otroligt roliga. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback