AIK

Igår, idag, imorgon, förevigt!! 

Finns risk att folk hatar mig efter detta inlägg, men jag försöker tänka att mina föräldrar lärt mig att man får heja på vilket lag man vill så länge man kan stå för det. ( dock vet jag att det inte skulle va okej att heja på annat Sthlm lag ;p )


Men hur som helst så spelade AIK här i Umeå idag mot Björklöven och eftersom jag hade möjlighet att gå kunde jag bara inte missa matchen. 

Jag fick med mig Johan som nu varit på sin första hockey match ever! Dock hade jag ingen aning att han aldrig varit på hockey det fick jag veta i bilen. 

Matchen var huuuuuur bra som helst alltså vilket spel ! Båda lagen bjöd på otroligt bra hockey är glad att jag fick se det live 💛



Matchen slutade 4-3 till AIK efter straffar 



Kommer somna som en nöjd tjej ikväll 
Dock känner jag mig som en amatör som bara har fotbolls tröja och ingen hockey tröja !! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback